توضیحات تکمیلی پایگاه تابستانی

✅اطلاعاتی درباره برنامه تابستانی دبستان سلام همت

?دوره تابستانی دبستان سلام همت از روز یکشنبه ۹۷/۰۴/۲۴ آغاز و تا پایان روز سه شنبه ۹۷/۰۵/۳۰ به مدت ۶ هفته ادامه خواهدیافت.

?روزهای پایگاه تابستانی امسال برای دبستانی‌ها (پایه های اول تا ششم) روزهای شنبه تا سه شنبه هرهفته و برای نوآموزان پیش دبستانی روزهای شنبه تا دوشنبه می‌باشد.

?ساعت فعالیت پایگاه، از ساعت ۷:۴۵ صبح تا ساعت ۱۴ می‌باشد.

?روزهای شنبه برای دبستانی‌ها کلا اختصاص به ورزش دارد و دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم هر شنبه از ساعت ۸ صبح به همراه کلیه مربیان مدرسه به مجموعه ورزشی الغدیر اعزام شده و کل روز را آنجا خواهندگذراند.
طبق اعلام قبلی زمین چمن فوتبال، سالن ورزشهای توپی، سالن ورزش رزمی، تنیس روی میز، ژیمناستیک برای همه دانش آموزان و استخر شنای مجموعه برای دانش آموزان پایه‌های سوم تا ششم هماهنگ گردیده است که با نظارت سوپروایزر ورزش مدرسه،جناب آقای دکتر ساجدی، بچه‌ها در تابستان و سال تحصیلی از آنها طبق برنامه استفاده خواهندنمود.

?دبستانی‌ها (اول تا ششم) هر هفته روزهای سه‌شنبه اردویی تفریحی خواهندداشت که شرکت در آن اختیاری خواهدبود.

?روزهای یکشنبه و دوشنبه هرهفته به فعالیتهای درسی، پژوهشی و مهارتی اختصاص یافته است که برنامه آن در سایت بارگذاری خواهدشد و از همین طریق اطلاع رسانی خواهدگردید.

?پیش دبستانی ها از شنبه تا دوشنبه کارگاههایی در مدرسه در قالب برنامه های مهارتی، ورزشی، هنر و خلاقیت خواهند داشت و از مدرسه خارج نخواهندشد.

?حضور دانش آموزان در ایام تابستان با لباس فرم ضرورتی ندارد اما انتظار می‌رود پوششی مناسب با شان مدرسه برایشان انتخاب شود. پوشیدن تاپ، شلوارک و کفش صندل ممنوع است.

?حضور به موقع دانش آموزان مورد تاکید است.

?سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزانی که در مهلت مقرر ثبت نام کرده‌اند از برگشت فردا فعال خواهدبود؛ لذا از والدین محترم ایشان درخواست می‌شود نسبت به آوردن فردا صبح بچه ها به مدرسه بذل عنایت فرمایند.

?بدیهی است امکان استفاده از کلاسها و برنامه‌های پایگاه تابستانی برای آن دسته از دانش آموزانی که تا کنون والدین ایشان نسبت به ثبت نام مدرسه اقدامی ننموده‌اند به لحاظ قانونی میسر نمی‌باشد و از پذیرش این عزیزان تا زمان ثبت نام قطعی معذوریم.

?شایان ذکر است ناهار و سرویس مدرسه با پیمانکاران جدید امسال نیز برقرار بوده و لازم است والدین محترم برای ثبت نام سرویس شخصا به مدرسه مراجعه نموده و برای ثبت نام غذا به صورت سالانه یا روزانه درخواست خود را از طریق سامانه ساها حداکثر تا ساعت ۹ صبح هرروز برای جناب آقای اکبری ارسال نمایند.
سایر والدینی که تمایل به استفاده از غذای مدرسه ندارند غذای خانگی را با رعایت قوانین تغذیه مدرسه صبح همراه فرزندشان به مدرسه ارسال نمایند. چنانچه لازمست غذا به صورت گرم سرو شود حتما از ظروف استیل استفاده گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.