ضمن عرض سلام و ادب و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما گرامیان، مفتخرم در آخرین روز برگزاری کلاس‌های تربیت بدنی دبستان، به اطلاع اولیای محترم برسانم، با توفیق حضرت حق و تلاش همکارانم در دپارتمان تربیت بدنی توفیق آموزش دانش آموزان در چهار رشته ورزشی بسکتبال، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و کاراته به عمل آمد.

سالی تحصیلی که گذشت علیرغم همه فراز و نشیب هایی که در عرصه آموزش ورزش به فرزندانمان در خود داشت، با روندی رو به رشد و میانگین آموزشی مطلوب به پایان رسید. و این همه به حول و قوه الهی منجر به پیشبرد فاکتورهای سلامت بدن و آمادگی فیزیکی دانش آموزان گردید. در کنار این امر جنبه های انضباطی و تربیتی نیز در دستور کار دپارتمان تربیت بدنی قرار داشت که با همکاری مدیریت، معاونین و مشاور دبستان به ثمر نشست.

دانش آموزان عزیز دبستانی در ساعات ورزش با دغدغه های کودکانه بر سر کسب هویت خود در کلاس های ورزشی، تمرین کار گروهی، فراگیری توانمندی های رقابتی، یادگیری فنون و تکنیک های ورزشی تلاش شایانی داشتند. برای باخت تیمشان اشک ریختند و برای بردهایشان فریاد شوق برآوردند.

ورزش را با بندبند وجودشان لمس کردند و با حضور در کلاسهای ادغامی با پایه های دیگر روش های تعاملی مشارکت اجتماعی را تمرین کردند.

این سال تحصیلی به پایان رسید و آنچه در پایان باقی ماند خاطرات شیرین روزهای همراهی با دانش آموزانی بود که زلالی دلهایشان سختی های کار را مانند عسل شیرین کرد و همراهی شما اولیای بزرگوار تحمل بار سنگین این مسئولیت را برای مربیان انجام پذیر نمود.

امیدوارم آینده پسران عزیزمان در عرصه های مختلف علم و فرهنگ و ورزش خورشید تابانی باشد در آسمان افتخارات این مرز و بوم.

و من الله توفیق

علی ساجدی

بهار ۱۳۹۸