گزارش کلاس‌های بهمن ماه

با سلام
ریاضی:
دانش آموزان مباحث فصل چهارم را فرا گرفتند. این فصل شامل موضوعات مرکز تقارن و تقارن مرکزی، دوران، محورهای مختصات و تقارن و مختصات می باشد. همچنین فصل پنجم با موضوع اندازه گیری مطرح و شروع به تدریس شده است.
علوم:
فصل های سفر انرژی،خیلی کوچک و خیلی بزرگ، شگفتی های برگ تدریس شد. همچنین دانش آموزان ماشین هایی که به صورت گروهی ساخته بودند در کلاس تست کردند. این تست به صورت مسابقه و در دو بخش حرکت روی سطح شیب دار و حرکت با موتور انجام شد.
فارسی:
درس های شهدا خورشیدند، دوستی، مشاوره و بخشی از درس راز زندگی تدریس شده است. نکات مربوط به بخش های دانش زبانی بیان شده است. در نگارش تا پایان درس دوازدهم دانش آموزان تمارین کتاب را انجام داده اند و تا پایان درس دهم چک شده و در کلاس پاسخ داده شده است.
مطالعات اجتماعی :
درس های برنامه ی متعادل، برنامه ریزی برای اوقات فراغت، انواع لباس و لباس از تولید تا مصرف تدریس شده است. همچنین دانش آموزان یک روز از برنامه ی خود را با رسم روی نمودار نشان دادند و ایرادات برنامه‌ریزی خود را پیدا کردند.
هدیه‌ها:
درس های دوران غیبت، جهان دیگر، آداب زندگی و راه تندرستی تدریس شده و در هر درس با توجه به موضوعات هر بخش توضیحات جامع تری ارائه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.