گزارش فعالیت‌های کلاسی مهر ماه

با سلام

با توجه به یادگیری دانش آموزان در روش مشاهده، خصوصا در درس علوم سعی می شود در این درس آزمایش های کتاب به صورت کامل انجام شود و هر یک گزارشی از مشاهدات را ارائه نمایند. یادگیری بهتر و ماندگاری بیشتر از جمله محاسن این روش می باشد. تا کنون آزمایش های شبیه سازی برخورد شهاب سنگ با زمین و رنگبری آب اکسیژنه انجام شده است.
در درس ریاضی با نیم نگاهی به تابستان مروری به مطالب سال گذشته انجام شد. در فصل اول موضوعات الگو یابی، عددنویسی،بخش پذیری و اعداد صحیح تدریس شد. با توجه به مطالب کتاب جزوه ای از موضوعات فوق به صورت کامل تر نیز به دانش آموزان گفته شد.
در فارسی سعی شد تا دانش آموزان در شعر خوانی و حفظ شعر ابیات را با ریتم یاد گیرند. در این روش خواندن ابیات درست تر می باشد و دانش آموزان سرعت بیشتری در حفظ خواهند داشت.
در درس اجتماعی با تدریس درس های اول و دوم، کتاب کار نیز انجام شد. با انجام کتاب کار دانش آموزان تسلط بیشتری به مطالب دست می یابند. ضمن اینکه می توانند خود ارزیابی نیز داشته باشند.
در درس هدیه ها درس نامه به دانش آموزان به صورت درس به درس داده می شود تا موارد مهم هر درس یادآوری شود. همچنین سوالات هر درس در حین تدریس به دانش آموزان گفته می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.