گزارش فعالیت‌های کلاسی مهرماه

با سلام خدمت شما اولیای محترم

کلاس اول
درس فارسی : با توجه به تعطیلاتی احتمالی که در پایان پاییز و زمستان وجود دارد . امسال با تدابیری که از سوی آموزش دبستان حمایت شد سعی بر آن داشتیم که ۱۰ نگاره و ۲۵ لوحه ی کتاب فارسی و نگارش را تا ۲۵ مهرماه با موفقیت به اتمام برسانیم .
در نگاره ها هم آوا های ( آ ، ب ، ک ، پ ، م ، س ، ی ، ش ، ر ، ) تمرین و پرسش شد . همچنین جهت تکمیل فرآیند های تدریس شده کاربرگ هایی تدارک دیده بودیم که در اختیار دانش آموزان قرار داده شده که در کلربوک بچه ها موجود است . بچه ها در نگاره ها با قوانین خانه ، خیابان ، مدرسه و کلا جامعه آشنا می شوند .
در کلاس اول ۱ کلیه ی کار های انجام شده توسط فیلم و آهنگ متناسب با نگاره ها کار آموزش ما را تثبیت کرده است . آموزگار سعی نموده است با پخش آهنگ های شاد کلاس را جذابتر نماید .
در کلاس اول ۲ نیز سعی شده از انواع فلش کارت ها ی صدا آموزی تابلو های نگاره ها ، قصه گویی و نمایش خلاق روند اموزش برای دانش آموزان هدفمند و جذاب شود

درس ریاضی :
در کتاب ریاضی ۵ تم تدریس شد .
در این ۵ تم شناخت الگو ، الگویابی ، آشنایی با جدول شگفت انگیز ، تناظر یک به یک ، شمارش اعداد با انگشتان و … تدریس شد.
در جهت یادگیری بهتر دانش آموزان کار با ابزار از قبیل چینه ، کاغذ های رنگی ، خمیربازی انجام گردید
همچنین کاربرگ های ارائه شد که فرآیند یادگیری را تثبیت می کند در کلر بوک بچه ها موجود است . در کلاس ها فعالیت های ریاضی با انجام کارهای گروهی جذاب تر و شیرین تر شد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.